Hvad gør man ved en stressende flyttedag?

Main Home Forums General Cooking Information Hvad gør man ved en stressende flyttedag?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    kosia
    Participant

Da vi skulle flytte vores lille kontor sidste måned, troede jeg virkelig, vi kunne klare det selv med hjælp fra nogle venner. Men alt gik i stå. Der var rod i papkasserne, møbler blev ridset, og vi brugte en hel weekend på at rydde op bagefter. Jeg ved, at du flyttede en daginstitution for ikke så længe siden, og det lød som om det gik meget nemmere for jer. Hvad gjorde I anderledes? For jeg orker ikke flere kaotiske flytninger.

simka
    Participant

Det lyder som vores første forsøg – vi gjorde det også selv og endte med at betale dobbelt i tid og kræfter. Sidst valgte vi Flytning af institution, og det gjorde en verden til forskel. De havde checklister, stabile flyttefolk og pakkede tingene forsvarligt. Der var ingen stress, ingen skader – og vigtigst af alt: alt kom frem som det skulle. Det er bare det værd, når man vil have ro i maven og et ordentligt resultat.

bims
    Participant

Jeg har ikke selv brugt professionelle til flytning før, men efter at have læst jeres historier, tænker jeg faktisk, at det kan spare en masse besvær. Det virker lidt som at få forsikring – man håber ikke at få brug for det, men man er taknemmelig, når det virkelig gælder. Måske det også kunne hjælpe mig næste gang jeg skal flytte, især hvis det er noget større end bare et par møbler.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.